روح من

گذار از دلتنگی هر روز

روح من

گذار از دلتنگی هر روز

شرح عشقی کشیده ام که ...

این وبلاگ شرح عاشقی انسانیست که در این روزگار حق ندارد دیگری را دوست بدارد . شرح آتشی است که جانی را سوخته و روحی را از همه تمناها رها کرده است . عاشق واقعی و ابدی جز خیال یار و  معبود هیچ آرامشی ندارد و هیچ زمزمه مادی و غوغای قدرتی نمی تواند قلب از دست رفته اش را به دست بیاورد و من ...

روحی دارم که در همین دنیای مادی همزاد منست .

این وبلاگ رازهای من و روح من است که از هم دوریم و تنها قلب های ماست که دوری را نمی شناسد .

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.4030.in

سلام
وبلاگ قشنگ وخوبی داری ، به منم سر بزنید
خوشحال می شم
راستی هرهفته 4 تا جایزه 60 هزارتومانی هم داریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد